VIP – KVÄLL med fika på Viking Yachting

Bästa IF, Nordisk folkbåt, H-Båt, Maxi Racer och Smaragd – seglare.
Välkommna på Vipkväll  onsdagen 6/3 2013 kl. 18.30  hos Viking Yachting
Vi kommer att bjuda på Fika och en riktigt bra VIP-rabatt  upptill 20% på bl.a. annat Selden och Harkensortimentet samt på vårt mycket stora linsortiment. Bottenfärg mm. till garanterat låga nettopriser.
Några av Er har även lite större båtar, kanske rent av en motorbåt. Då har ni chansen att handla en kapitalvara t.ex marinelektronik. Kyla eller landström till kanonpriser. Är TickTack kompassen tillåten i din klass? Beställ den på vip-kvällen till bästa priset säsongen 2013. På Gill 2 och 3 lagers belagda(ej coatade) Seglarkläder med livstids funktionsgaranti lämnar vi denna kväll 30%.
Efter en kort presentation får ni handla och mingla  och du som planerar lite större inköp – ta med listan  eller allra hellst lämna in maila den några dar tidigare till  janne@vikingyachting.se.
Fika blir det förståss  kaffe/Te  samt ostfralla  framemot 8 tiden.
Vi håller öppet till alla är klara. Det brukar bli vid 9-10 snåret. På kvällen.
Passa på och titta på vår ny hemsida som nu är mycket enklare att hitta i.
www.vikingyachting.se Finns det något framföra för Er klass helt kort denna kväll går det bra.  Vi har begränsat antalet till max 40st.
Hälleflundragatan 16
Fiskebäcks småbåtshamn