Smaragdkväll hos ROBSHIP

RobshipNu är det dags igen för en Smaragdträff i Västra Regionen. Vi inviteras av ROBSHIP och kommer att få lära oss ”allt” om linor och snören, eller ”tampar” som vi på västkusten kallar det. Tampen är egentligen benämningen på ändan av linan, skotet, snöret o.s.v. – men det vet väl ”alla”.
Det blir en spännande kväll med mycket fakta och rekommendationer, kunskap som kan komma väl till pass nu när seglingssäsongen börjar närma sig. Robship AB heter numera Teufelberger AB sedan 2011. Här är länken: http://www.robship.se
Vi ses på deras kontor i Billdal. Adressen är Bolshedens Industriväg 30 senast kl 18:00 – se länkad karta: http://www.teufelberger.se/kontakt/ Mötet avslutas ca 20:00.
OBS – denna gång har vi begränsat antal deltagarplatser – MAX 24 – vilket innebär att vi måste ha din anmälan på hur många ni är som möter upp.
Platserna fördelas i tur och ordning som dom kommer in till Magnus Olsson – maila magnus.olsson@swisslog.com direkt för att garantera en plats.  Det kan också fungera med ett samtal till Magnus på 070 636 60 78, men det är ingen garanti. Är du anmäld och får förhinder är vi tacksamma om du avbokar. Sista anmälningsdag är onsdag den 25/3 kl. 12:00
Ni får gärna svara även om ni missar detta race. Det är alltid kul att hålla kontakten.

Välkomna – vi ser fram emot lite gôtt tjôt bland snören, linor och deras tampar.

för alla Smaragdvänner i Västra Regionen

Team Gustavsson & Olsson