Dax att anmäla sig till SM

Sandhamn open 2014-2Nu är det dax att anmäla sig till sommarens stora seglarfest, Smaragd-SM på Sandhamnsregattan, den 6-9:e Augusti. Just nu är vi hela 29 båtar på föranmälningslistan. Nu måste alla anmäla sig “på riktigt” också!
Detta gör du på KSSS hemsida. Från förbundets sida ser vi gärna att alla anmäler sig så snart som möjligt, så att vi har koll på vilka som verkligen kommer!
För er som saknar gastar har förbundet en lista på före detta och nuvarande Smaragdägare som gärna gastar under SM. Ta kontakt med undertecknad om du är intresserad av gasthjälp!

Lite korta fakta om SM:

• Regattahamn kommer att vara den yttre hamnen på Lökholmen. Kappseglande båtar ligger gratis fr.o.m. onsdag den 6/8
  • Hamn för tenderbåtar kommer vara den inre hamnen på Lökholmen. Tenderbåtar betalar en reducerad avgift på 100 kr/natt.
  • Boende i land:  Finns hotell i Sandhamn och vandrarhem på Lökholmen. Boende bokas per mail: bokaboende@ksss.se

Preliminärt tidsprogram:

Onsdag 6/8: Träning med Gunnar Hansson + Tune-Up. Registrering

Torsdag 7/8: SM-seglingar

Fredag 8/8: SM-seglingar

Lördag 9/8: SM-seglingar. Regattamiddag på Lökholmen.

/Viktor Lundgren, SWE-12

Mobil: 070-868 00 70